Advertising, branding en content

Wie zijn wij

Het Waanzinnig team bestaat uit specialisten die stuk voor stuk hun sporen verdiend hebben. Met jarenlange ervaring binnen hun vakgebied zijn zij altijd op zoek naar dat element wat hun werk zo onderscheidend maakt.

jeroen van der meijden

Jeroen van der Meijden

Creatief conceptontwikkelaar, art director en strategisch denker. Een verbinder die verbazingwekkend goed kan produceren. Jeroen is inmiddels bijna twee decennia eigenaar van Waanzinnig en neemt je graag mee in de waanzinnige wereld van advertising, branding en content.

wim van der oest

Wim van der Oest

Creatief conceptontwikkelaar, senior copywriter en veelzijdig contentmaker. Creativiteit met een inspirerend randje strategisch denken. Wim was vóór Waanzinnig creatief directeur bij bureau's als DDB, Saatchi, TBWA en Lowe Finland & Baltics.

Sophie Notten

Sophie Notten

Online strateeg. Fan van all things digital en van data-driven werken. Een nieuwsgierige Search Engine Marketing-specialist met meer dan 6 jaar ervaring bij verschillende internationale bedrijven.

Gianluca Simonelli

Gianluca Simonelli

Veelzijdige designer. Smaakvolle vormgever met een groot hart voor brand identities. Gianluca heeft voorheen bureau Barbablu in Milaan opgericht en werkte bij Innovattic als interactie designer.

julius smit

Julius Smit

Webdesigner. Is zijn carriëre als art director begonnen en heeft zich daarna de wereld van code eigentijds eigen gemaakt. Heeft gewerkt bij ARA, Catchline, Pariware Edisindotama Jakarta en Pluspoint.

Partners

Waanzinnig werkt in alle disciplines met een breed netwerk van zorgvuldig geselecteerde preferred suppliers. Van fotografen en mediaplanners tot SEO specialisten en professionals op het gebied van Lead Generation.